Tarptautinė sveikatos, apšvietimo ir buities technologijų lyderė „Philips“ paskelbė pradėsianti ilgametę plataus masto kampaniją prieš krūties vėžį. Jos metu bendrovė rems mokslinius tyrimus, vykdys šviečiamąsias programas ir sieks atkreipti visuomenės dėmesį socialinėmis akcijomis. Kampanija bus įgyvendinama įvairiose pasaulio šalyse.
Vienas iš pirmųjų numatytų jos žingsnių – į ją įtraukti daugiau nei 120 tūkst. „Philips“ darbuotojų. Bendrovė skatins juos paremti su krūties vėžiu kovojančius mokslinių tyrimų institutus Europoje, Šiaurės ir Lotynų Amerikoje, Azijoje ir Afrikoje, o vėliau patrigubins bendrą įnašą.
„Philips“ ir pati ne vienerius metus kuria ir tobulina technologijas, leidžiančias diagnozuoti ir gydyti šią ligą. Bendrovė savo turimą patirtį panaudos siekdama atkreipti dėmesį į ligos priežastis ir žinomumą apie ligą apskritai.
„Kartu su Olandijos sveikatos, gerovės ir sporto ministerija pradėsime novatorišką skaitmeninės mamografijos programą. Mes kursime mamografinių nuotraukų duomenų bazę, kuri padės kurti inovacijas ir saugoti žmonių gyvybes. Ši programa leis mamografijos tyrimų pranašumais pasinaudoti tūkstančiams moterų“, – sakė „Philips Healthcare“ generalinė direktorė Debora DiSanzė.
Pradėdama šią kampaniją, „Philips“ taip pat įsipareigojo, jog savo darbuotojams sudarys palankesnes sąlygas išsitirti mamografu. Be to, rengs gydytojų vedamus seminarus, kuriuose galės dalyvauti visi bendrovės darbuotojai, norintys sužinoti apie krūties vėžio profilaktiką ir gydymą.
Į kampanijos įgyvendinimą bus įtraukiama kuo daugiau bendrovės padalinių. Pavyzdžiui, „Philips Lighting“, kuriantis apšvietimo technologijas, visą spalio mėnesį rožine šviesa apšvies įvairius lankytinus objektus visame pasaulyje. Taip bus siekiama priminti apie ligos grėsmę ir paraginti moteris dėl krūties vėžio pasitikrinti profilaktiškai.
Liežuvis turi apie 9000 skonio receptorių. Skonis geriausiai skiriamas esant 24 laipsniams Celsijaus
Kitas faktas
Komentarai