Anoreksija - siaubinga liga, įtraukianti vis jaunesnius žmones. Visos šios socialinės reklamos skatina atkreipti visuomenės, o ypatingai jaunų merginų dėmesį į savo sveikatą ir kovoti prieš anoreksiją.
„Realybė ne visada žvelgia tiesiai į veidą“ („Reality doesn‘t always stare you in the face“). Tokią socialinę reklamą prieš anoreksiją ir nutukimą sukūrė kompanija „Choices Clinic“.
Fotografas Oliviero Toscani ir Nolita prekės ženklo atstovai nuotraukose įamžino 15 metų su anoreksija kovojusią prancuzę Isabelle Caro. Deja, Isabelee šią kovą pralaimėjo ir nuo sveikatos sutrikimų mirė 2010 metais, o ši šokiruojanti reklama sulaukė tiek teigiamų, tiek neigiamų atsiliepimų. Kai kuriose valstybėse ji buvo uždrausta.
Vieną iš įsimintiniausių socialinių reklamų prieš anoreksiją sukūrė „Grey Stockholm“ direktorius Martin Stadhammer ir režisierius Oskar Bård. Reklamoje vaizduojama mergina, žvelgianti į veidrodį ir matanti iškreiptą bei realybės neatitinkantį vaizdą. Anoreksija - tai ne tik fiziniai, bet ir psichologiniai sutrikimai, kuomet ligonis negali adekvačiai vertinti realaus vaizdo. Taigi galima sakyti, kad ši reklama geriausiai atspindi tikrąjį "Anoreksijos veidą".
Don‘t Hide. Talk. (Nesislėpk. Kalbėk.) - tai agentūros „Saatchi & Saatchi Simko“ kurtos lauko reklamos, skatinančios atvirai kalbėtis apie mitybos sutrikimus.
Viena iš anksčiausiai pasirodžiusių socialinių reklamų prieš anoreksiją buvo sukurta Ispanijoje. Plakate pavaizduota pakaba su kryžiumi skatina atkreipti dėmesį į valgymo sutrikimus.
Izraelyje sukurta socialinė reklama prieš anoreksiją vaizduoja laidotuvių procesiją, kurioje karstą neša tik vienas žmogus.
Liežuvis turi apie 9000 skonio receptorių. Skonis geriausiai skiriamas esant 24 laipsniams Celsijaus
Kitas faktas
Komentarai (17)
]
this such as the bbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrr..................